Розмитнення автомобілів,
мотоциклів і спецтехніки

  • Успішна діяльність на ринку протягом 4-х років. Досвід дозволяє вирішувати питання будь-якого рівня складності;
  • за період функціонування компанії було розмитнено понад 300 автомобілів і більше 1800 тонн вантажів з країн Євросоюзу, США, Канади;
  • розмитнення відбувається оперативно, компанія гарантує надійність та конфіденційність;
  • персональний підхід до кожного клієнта.

Що потрібно для роботи з нами

Схема для розмитнення дуже схожа для обох випадків, але є певні відмінності фінансового характеру. Щоб прорахувати вартість розмитнення і брокерських послуг потрібно відправити нам наступний пакет документів (фото- чи сканкопії):

  • документ, що засвідчує факт зняття транспортного засобу з реєстрації в іншій країні;
  • договір про покупку (в різних країнах називають invoice, kaufvertrag, umowakupnasprzedaży та ін.)
  • техпаспорт на транспортний засіб.

Отримавши документи, ми швидко прорахуємо вартість, і зв’яжемось з Вами. Якщо всі умови Вас влаштують починаємо роботу. Розмитнення відбувається в короткі терміни (зазвичай 1-3 дні).

Розмитнення авто Львів

По запиту «митний брокер Львів» в інтернеті відображається багато компаній. Проте, користувачі мережі також можуть знайти інформацію про брокерів-шахраїв. Як не потрапити в халепу і втратити гроші?

Найперше, потрібно перевіряти досвід і орієнтуватись на відгуки від реальних клієнтів, укладати договір в якому повинні бути чітко прописані права та обов’язки сторін. Одним із досвідчених і надійних гравців на ринку є брокерська компанія “БрокІнвестГруп”.

Загальні положення

Закон 8487 та 8488, який регламентує процедуру розмитнення автомобілів, придбаних за кордоном, набув чинності 25.11.2018 р. З цього дня розраховується 180 днів для того, щоб розмитнити транспортний засіб, до цього часу придбаний за кордоном, і ввезений на територію України.

Поряд з терміном “митний брокер” можна зустріти поняття “агент з митного оформлення”. Це не одне і те саме. Останній є працівником брокерської компанії. Якщо простіше пояснювати, то брокерська компанія відповідає за правильне заповнення документації, подачі їх до органів податкового контролю. Гарантує збереження комерційної таємниці та конфіденційності даних. Фактично вони полегшують співпрацю між державними контрольними органами та експортерами/імпортерами товарів.

Законодавство не зобов’язує користуватись послугами брокерів, теоретично всі папери і необхідні дії можна здійснити самостійно. Проте, щоб уникнути помилок в оформленні документів чи в розрахунках мит, краще довірити цю справу досвідченим фахівцям.

Виникли запитання — звертайтесь.

Ми завжди раді помогти!